2.2 vs 2.4 -- propozycja

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Sob, 21 Lip 2001, 22:48:36 CEST

On Sat, 21 Jul 2001, Jan Rekorajski wrote:

> Dajcie linuksowi pół roku? ;)

we will see ;>

> Na przykład?
> Aż mam ochotę zacytować Bonika...

a jak sadzisz glibc skompilowana z enable-kernel-2.4 pojedzie na czyms nie
2.4 ? a co z statycznymi binarkami potem? (a jak tego nie wlaczysz to ile
zeczy z glibc bedzie dzialalo jak na 2.2. wiec no bonus) pozatym iles
programow plata figle ze wzgledu na dostep do shm,mmap (cdrecord ktory
dlugo sie odbijal czkawka jeszcze.., dalej to mi sie niechce szukac)

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,