2.2 vs 2.4 -- propozycja

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Sob, 21 Lip 2001, 22:56:18 CEST

On Sat, 21 Jul 2001, Jan Rekorajski wrote:

> 2.5 to pewnie zobaczymy jeszcze w lipcu ;>

khm moga sie nie wyrobic..ale w sierpniu pewnie tak

> A czy ty przeczytałeś dokładnie co napisałem? Jeśli przebudujemy glibc dla
> 2.4 to wersja dla 2.2 wleci do supported.

tak a co z updatami? rozumiem ze jak przechodzimy na 2.4 to buildery
przeflancujesz na 2.4 a wtedy zaden pakiet budowany na tym nie bedzie tak
naprawde dla 2.2
wiec na tym co bedzie w supported skonczy sie 2.2 w PLD ?

> Taaak, cdrecord jest tu akurat kiepskim argumentem.

czemu ? zreszta sam wiesz ze jest sporo zmian w kernelu i ze to tak
bezbolesnie nie bedzie sie zawsze dawalo przeniesc.. wszystko co wola
ioctl/syscall moze miec problem (wystarczy zeby sie kolejnosc pól/dlugosc
nie zgadzala w danych zwracanych)

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,