2.2 vs 2.4 -- propozycja

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 22 Lip 2001, 11:30:34 CEST

On Sun, Jul 22, 2001 at 05:29:40AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sun, 22 Jul 2001, Jan Rekorajski wrote:
> [..]
> Bardzo chetnie dopuszczę i pomyśle jeżlei bendę wiedział co masz na myśli.
> Jaśniej prosze :)

Portsentry np automagicznie wytnie dostęp do hosta z którego był skan +
zrobi $KILLROUTE

Inny scenariusz:
- jest serwer na 2.2,
- za maskaradą stoi 250 kompów z PLD na 2.4,
Jaka jest wartość statystyk?

Może prosta ankieta w html/php/whatever?

U mnie 2x2.2.19 (serw, workstacja)

--
Jarosław Kamper		   jack w jack.eu.org	         UIN: 35713516
http://jack.eu.org		        Registered Linux User # 165846