2.2 vs 2.4 -- propozycja

Nie, 22 Lip 2001, 19:52:25 CEST

On Sun, 22 Jul 2001, Jan Rekorajski wrote:

> Zalecany jest nadal.
> ALE już tak nie swapuje :) Właśnie dlatego się rzucam że mi 2.4.7
> przestał takie cuda wyprawiać.
>
> Poprzednie poptrafiły mi zjeść cały swap w ~8 godzin, 2.4.7 nie.

Czyli masz kolejny agument na toże wprowadzenie momentalnie 2.4 moze
namieszać w conajmniej kilku miejscach.
Janek nie ma co dyskutować. Trzeba przygotować sam kernel 2.4 i to co
ewentulnie bezie podlegać wymianie w raz z nim (niedużo tego ale kilka
sztuk jest). Jest też kilka pakietów które bedą dopiero wchodzić z 2.4
jak narzedzia do LVM czy XFS.

Trzeba to wystawić w grupie. Dać czas choćby na przestawienie się .. i
przestać mówić że "przestawiamy się i koniec" czy używać jakichkolwiek
innych sformułowań sugerujacych że ktokolwiek komukolwiek ma zamair zacząć
wyznaczać dedline czy inne takie na dokonanie zmiany.

Potenm obserwujac używanie tego bezie można bezie wychwycić moment w
którym można będzie 2.2 sobie darować.

Jeszcze raz. Osobieście nie jestem przeciwny 2.4 tylko jestem przeciwny
wprowadzaniu tego niejako z nienacka tak jak to zapwidziałeś coś w stylu
"o ile 2.4.7 będzie oka to z 2.2 kończymy".
I proszę skończmy temat chwilowo przynajmniej do momentu skompletowania
zasobów.