2.2 vs 2.4 -- propozycja

Nie, 22 Lip 2001, 20:13:52 CEST

yOn Sun, 22 Jul 2001, Jan Rekorajski wrote:
[..]

> A teraz przeczytaj to co napisałem jeszcze raz.
> Tylko tym razem spróbuj to zrozumieć.

Wiadomo, że w 2.4 jest inny algorym działania VM i inny sposób operowanai
na swap (alokacji i dealokacji). Wynik jest taki, że ilość swapu
wystarczjaca do normalnej pracy na 2.2 mozę być a mała w przpadku 2.4.
W przypadku 2.2 praca ze swapem w ilościahc mniejszych lub róznych ilosci
RAM ma jeszcze sens. W przpadku 2.4 prowadzić moze szybko od zapchania.

O to mi chodziło.

O wyciekach ze swapa to jest osobna bajka i jest to oczywiście wynik
jakiegoś błędu w przeciwineństwie do zamierzonego innego sposobu
alokacji/dealokacji miejsca na swapie polegajacego na tym że blok raz
zeswapoway po ponownym załadowaniu do pamieci nie jest dealokowany ze swap
aż do momentu kiedy apliakcja(je) nie pzrestana tego bloku używać.

Teraz zgoda, że musi być wystrczajaco dużo czasu na wykonie przejścia ? :)
W niektórych przypadkach przejście na 2.4 moze się wręcz wiązać z
reorganizacjami układu i wielkości wolumenów.