php4.0.6

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Nie, 22 Lip 2001, 21:11:05 CEST

On Fri, Jul 20, 2001 at 10:28:05AM +0200, Blues wrote:

> Jeszcze raz sobie odpowiadam - nie doinstalowały się biblioteki mysql.so,
> pcre.so i kilka innych.
> Pytanie - dlaczego? Jakieś problemy w rpm'ie znowu?

To chyba inaczej. Zmienił się katalog, w którym są instalowane moduły.
I są dwie wersje:
- najpierw zostanie zupgradowany moduł (np. php-mysql), potem główny
  pakiet php - przy restarcie httpd libphp nie znajdzie mysql.so
- najpierw zostanie zupgradowany pakiet główny, potem moduł(y).
  jeżeli moduł jest jeden - mamy szczęście, restart powinien się udać
  jeżeli modułów jest więcej - po upgrade pierwszego restart httpd,
  libphp nie znajdzie reszty modułów -> kupa

Żeby się nie zwaliło - restart httpd powinien być jeden - na końcu.
Niby to jest sytuacja przejściowa (zmiana katalogu), ale co będzie się
działo, jeżeli przy restarcie httpd część modułów będzie z nowej wersji,
część jeszcze ze starej?

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/