2.2 vs 2.4 -- propozycja

Pon, 23 Lip 2001, 01:41:59 CEST

[poniedziałek, 23 lipiec 2001], Paweł Sakowski napisał(a):

> Dyskusja zaczyna odchodzić od tematu, jakim jest umieszczenie na FTP
> zasobów dla 2.2 i 2.4 (a każdy sobie wybiera swoją ulubioną), więc
> chciałbym pokrótce podsumować to, co proponowałem (a nikt nie
> protestował):
>
> 1. W główny strumień FTP (/PLD-1.0/%{arch}/PLD/RPMS) wpadają jajka 2.2 i
> 2.4
> 2. Do macros.pld wpadają makra %{_kernel_ver}, %{_kernel24},
> %{_kernel_series} (to ostatnie zwracające 2.2 albo 2.4).
> 3. Moduły dostają release 1@%{_kernel_ver}
> 4. glibc, firewall-init i parę innych dostają release 1@%{_kernel_series}
> [...]

Tak. To jest przerost formy nad treścią. Całość zrobi się zupełnie
nieczytelna. Poza tym przy takim podejściu będzie potworny ból w dupie z
przebudowywaniem tego. Zrozumcie wreszcie że TAKA dualność nic poza
kłopotami nie da.

Naprawdę najlepsze są najprostsze rozwiązania, a to co proponujesz to
tylko komplikowanie sobie życia.

Janek
PS. będę sie upierał - 2.2 i okolice (NIE, agaran, NIE GLIBC) do /supported
    a 2.4 do podstawowego zestawu.