2.2 vs 2.4 -- propozycja

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 23 Lip 2001, 13:05:53 CEST

On Mon, 23 Jul 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> I co ma takeigo fajnego ? (pytam z ciekawości)

Określenie które Capability dostanie który UID. To najważniejsze.
Jeszcze kilka innych bajerków jest.
Wszystko jest proste jak konstrukcja cepa i niezwykle skuteczne.

> W sytuacji kiedy miałeś dziurkę to już po ptokach (właśnie poprzez taki
> log .. który nie wiedzieć czemu nie został usuniety dowiedziałeś się że
> coś że dzieurę .. miałeś). W sytuacji kiedy miałeś system w jednym kawałku
> takie zdarzenie można zignorować żeby zajać się czymś produktywnym.
> .. czysta logika.

Owszem - ale na czyms taki czlowieczek musi sie uczyc. I jezeli przy
okazji nauki na moim systemie zrobie mu nieprzyjemnosci to sie drugi raz
zastanowi powaznie przed zabawami. Albo doszkoli ;)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"