2.2 vs 2.4 -- propozycja

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Nie, 22 Lip 2001, 20:02:22 CEST

Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> writes:

> jak przeflancujesz buildery to nie bedzie _zadnych_ szans na kompiacje
> czegos pod 2.2.x, skoro wszystko ine ma w dupie..wszystkie pakiety static
> linkowane do libc nie maja, a tego juz jest wiecej, XF zapewne tez reaguja
> na kernel ze wzgledu na dri/drm,agpgart
bla, bla, bla
1) nikt nie będzie pakował --enable-kernel=2.4.0 do glibc.spec
2) o Xach to jedynie spekulacje. Fakty proszę.
.
> imho jeszcze troche musi minac, ale coz znowu gonimy za wersjami tym razem
> za numerkiem kernela.. i jak raz nie zmiana w patchlevel tylko minor
Jakoś nie widziałem NIKOGO chętnego do zrobienia brancha ze stable i
objęcia stanowiska release managera.

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/