Budowanie zależnych od siebie pakietów (Re: 2.2 vs 2.4 -- propozycja)

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Pon, 23 Lip 2001, 19:47:13 CEST

poniedziałek 23/07/2001 13:46:43, Tomasz Kłoczko:

> Twierdze, że *urzymanie* tego (nie kompilowanie) w stanie spójnym (w
> zasobach wynikowych) w tych warunkach nie nasteczać bezie jzu kłopotów. O
> ile juz wyprodukujesz binarki nowego kernela to one nie ma bata ale nie
> bendą miały już żadnej możliwości rozjechania się :)

To samo da Ci sprytny skrypt, który naszkicowałem w pierwszym
poście, racja czy nie?

Co więcej załatwiłby także analogiczne przypadki.

> Czego można uniknąć. Mozan uniknąć ytego zamaiszania.

...stosując odpowiedni mechanizm bez rezygnowania z modularności
speców.

> No i pomyś teraz chwilę :)

No i skrypt załatwiający takie (częste przecież) przypadki wymyśliłem :-)
Naprawdę aż dziw, że nie dostrzegasz tego że załatwiłby to samo!

> Dokładnie. Ująłeś to już w taki sposób że zwieźlej się już chyba nie da :)
> Żeby dodać temu kolorów tzraba to jeszcze podeprzeć kikkoma argumentami
> popierajacymi tezę o tym, że w tym wypadku można pozwolić sobie na swego
> rodzaju odstępstwo ponieważ integralność jest tu celem nadrzędnym i
> jednocześnie dużo wyższym.

Czekam niecierpliwie na owe argumenty.

> No .. po to żeby to nie miało moliwiości rozjechania się.

Nie będzie miało możliwości także przy zastosowaniu skryptu
który puszcza na buildery całe drzewka zależności. Racja czy nie? :-)

jw.