Budowanie zale?nych od siebie pakiet?w (Re: 2.2 vs 2.4 -- propozycja)

Pon, 23 Lip 2001, 22:05:06 CEST

On Mon, 23 Jul 2001, Jacek Konieczny wrote:

> kloczek daruj sobie!
> Nie zauważyłeś, że tu NIKOMU poza tobą się ta propozycja nie podoba?

Zauwazyłem także, że nikt nie protestuje przeciwko pcmcia-cs w kernelu.
Zauważyłem takze, że zabieraja w tej rozmowie głos osoby które nie będą
narażone na negatywne skutki takiej zmiany (bo same jeszcze nei miały
potrzeby grzebania w zasonbach około kernelowych i wręcz pzreciwnie ..
potencjalnie skorzystają na tym). Zauważyłem takze, że już choćby Ty nie
zauważasz tego, że po takiej zmianie bałagan z niespójnością zasobów
modułów zniknie raz na zawsze.

Zauważam także to że sprawa nie dotyczy MNIE tylko konkretnych zasobów.

> No i zastanów się chwilkę.... czy tu jest tylko jedna osoba które umie
> logicznie myśleć?

Zauwazam to. Żauważam takze to że podczas tego myślenia łatwo przecjhodzi
się do porżadku nad tym co wymieniam (ergo: jest to logiczna jak
najbardziej analiza faktów ale w zakresie neikompletnym).

> A może jest tylko jedna, która nie może sobie z tym
> poradzić (wrodzony upór jej przeszkadza).

Widzisz mam można powiedzieć głupią cechę. Jestem uparty o ile ile nie ma
konkretncyh *kontrargumentów* obalajacych to co zauważam. W tym sensie
jestem niesamowicie zdaje sobie że niemożlność wysuniecia takich
kontrargumentów z powodów czysto emocjonalnych moze być niewygodna. I
tylko nie pisz że jestem nieprzekonywalny. Jezli wykażesz miwykłądając
fakty że się mylę to z zawsze to przyjmuje ze spokojem.

> Na prawdę chcesz rozsypać całą dystrybucje tylko po to, by zrealizować
> SWOJĄ ideę?

Na ftp leży pojad 2.5K pakietów per arch. Sprawa w tej chwili dotyczy
(słownie) dziesieciu pakietów (6 sztuk kernel, 2 alasa, 1 svgalib, i
masq). Wybasz ale jakby nie patrzęć to nie jest cała dystrybucja (nawet
nie jej jeden procent).

Po drugie nie jest to moja idea. Jest to *czyste rozwiniecie* tego co
Janek kiedyś zrobił i co *do dzisiaj się dobrze sprawsdza* (nikt nie
narzeka że ma noduły do pcmcia-cs nie od tej wersji kernela jaka leży na
ftp). Sam to w pierszym monecie przyjałem nieco kręcąc noasem ale skoro
już było to zrobione to sam w duchu zaakceprtowałem (wtedy jeszcze nie
miałem notebooka). Dzisiaj zauważam że ma to szerszy sens który moząń
rozwinać na resztę tego typu zasobów.

Zauważ że to nie jest wyłącznie niczym nieuzasadniony upór ..

Mam jaknajbadziej namacalne podstawy do tego żeby twierdzić że jest to
podejście poprawne. Mam też namacalne skutki tego że brak tego podejhścia
skutkuje tym że mamy te zasoby rozjechane, a przy przejściu na 2.2.19
sporo czasu alsa nie była także zaktualizowana (nawet nikomu nie
chciało się podbić rel pakietu żeby zasygnalizować że przebudowanie
jest potrzebne). To co robię to z uporem proszenie żeby innim przyjrzeli
się temu najpierw poprzez *TE* a nie inne fakty.

Błędem moim było w tym wypadku to że wciągnąłem się w dyskusję publicznie.
Powinienem to skonsultować z przykładowo Jankiem i Arturem (czyli
osobami które wiedzą sporo o zasobach których dotyczy sprawa bo same
brały aktywny udział w ich preparowaniu czyli kernel i alsa) i co
najwyżej tylko te osoby przekonywać. W sytuacji kiedy miałbym
dgotową poprawke (której sporządzenie zajełoby mi mniej czasu niż ta cała
dyskusja) przekonywać mógłbym żywym zasobem (byłoby to juz bardzo łatwe).

W tym sensie jest to też nauka dla innych jak nie próbować wprowadzać
pewnych zmian i/lub na co należy zwrócić uwagę podczas takich operacji.