Budowanie zale?nych od siebie pakiet?w (Re: 2.2 vs 2.4 -- propozycja)

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Wto, 24 Lip 2001, 00:32:07 CEST

On Mon, Jul 23, 2001 at 07:28:15PM +0200, Lukas Dobrek wrote:
> Przypouscmy ze chce urzywac kernela. Mam kilkma maszynek pod tru64
> wspoldziele z nimi home po nfs. NFS z 2.4.x nie dziala z NFS z tru64
> bo nie. Sa na to patche ktore moge sobie nalozyc. Nie ma IMHO sensu
> wkladac tych patchy do dystrybucyjnego kernela.
> Zatem mam wlasny kernel inny niz tez z PLD czasem nowszy czasem starszy.
> Zeby posluchac muzyczki musze przekompilowac caly kerenl z PLD, ktorego i
> tak nie zamierzam urzywac. To jest chore.
[ciach]
> bezsensu. W PLD klawe jest to ze jest repo. Mozna se zrobic ./builder
> alsa-driver-up.spec i po chwili ma sie muzyczke z nowym kernelem.
Podobna sprawa jest z kartami TV. Karty TV (olbrzymia ich większość)
wymaga dość nowego BTTV. Nowe BTTV wymaga I2C w kernelu --- i to nie
tego, które z nim przychodzi, tylko również nowszego.

Choć tutaj na (moje) szczęście podejrzewam że próby integracji z
kernelem ominą BTTV ponieważ 1) nie wiem czy ktoś prócz mnie tego używa
2) najpierw trzeba by było nałożyć na kernel I2C.

W tej chwili sytuacja jest dla mnie o tyle wygodna, że po zmianie jądra
i nałożeniu "swoich" łat przebudowuję i upgrade'uję alsa-driver-up oraz
bttv i po sprawie. Jak coś z tego nie będzie w oddzielnym specu będę
miał problem.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--