2.2 vs 2.4 -- propozycja

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Śro, 25 Lip 2001, 15:14:40 CEST

On Wed, 25 Jul 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Dopisz cztery:
> "chcę sie zajać zbieraniem i analizą tych danych"
chcesz analizowac skany [z roznych podsieci z roznymi f/w., roznymi
uslugami] a nie chcesz outputu z rpm-qa i dmesg ?
przeciez to latwe dzielisz rpm-qa per line i do pliku
`date --daj_nr_tygodnia`/$pakiet_name/nr_wersji++ i tak masz ilosc i to
per tydzien he ?
z dmesgiem da sie grepowac na stringi scsi,ide hda,sdam GB,MB, eth,
serial, memory ???

> tak czy inaczje kwestia dotyczy około dwuch tysiecy punktów w sioeci na
> których istnieje podejrzenie że jest PLD. Zapewne będzie tego mnei jjak
> się wychwyci te adresy z których były odwołania apta.
> Wszyscy biora te zasoby za darmo. Dla dobra włąsnego i ogółu także powinni
> znieść ten jeden skan i to tym bardzij że opuiblikowane zostana tylko
wiec sie zgodza wysylac a skan mozesz robic _dodatkowo_ ze _swojego_ ip za
ktory Ty a nie PG, UW czy WZISZ ponosi odpowiedzalnosc ok ?
> wyniki sumaryczne. Nie bezie tam czarnej listy hosytów które jeszcze (a w
> używają 2.2 (a w zasadzie dla czego ne 2.4).
>
> kloczek
hunter