okladki [drugie podejscie]

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Wto, 24 Lip 2001, 13:46:26 CEST

On Tue, 24 Jul 2001, Martin Gorczakowski wrote:

> moge a w jakim formacie dokladnie ?
drukarz sie z corela ucieszy... jak dla mnie dowolny ktory da sie na
postscript

> Mozesz druknac, ale w sumie to po co chyba zeby rozdawac na jakichs
> konferencjach.
rozdac po cenie plytki + 0,10 i te cale 10zl ktore zarobimy przeznaczyc na
zarejestrowanie stowarzyszenia w sadzie ?
> wersje. Kazdy sobie wydrukuje wedle uznania.
a takie oklrage na cd ?:
http://www.openbsd.org/art/openbsd25_cds_v3.gif
http://www.openbsd.org/art/cdblowb.jpg
http://www.openbsd.org/art/cdblowf.jpg