nowy galeon i problemy z zaleznosciami

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 24 Lip 2001, 15:55:40 CEST

On Tue, Jul 24, 2001 at 12:58:52PM +0200, wrobell wrote:
> Układ jest taki. Możesz mieć zainstalowane albo mozilla albo mozilla-embedded.
> Pakiet mozilla ma provides mozilla-embedded (zajrzyj do spec-a), ponieważ
> zawiera w sobie to co zawiera mozilla-embedded. Dlaczego?
To rozumiem. Ale sądziłem, że poldek zrobi mi upgrade mozilla i galeon,
a mozilla-embeded sobie daruje (skoro i tak mozilla też to daje).
Ale jednak poldek próbował instalować i mozilla i mozilla-embeded, co
się oczywiście nie udało.
Pytanie jest takie: czy poldek jest głupi (na to wygląda), czy
zależności są jednak nie do końca prawidłowe.

> Do poprawienie jest mozilla (nie pakiet, tylko mozilla jako soft),
> odszukaj wątek na ten temat z tego miesiąca.
Widziałem ten wątek, znam sprawę.

Pozdrowienia,
        Jacek