RPM i kernel-source-2.4.7

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 25 Lip 2001, 00:58:37 CEST

Najpierw odpowiem.... :)

On Wed, 25 Jul 2001, Artur Flinta wrote:
> Podczas zabaw z ostatnim rpm'em (4.0.2-27) dostaję takie komunikat:
> [aflinta w warp SPECS]$ ./builder librsvg.spec
> błąd: Macro %_host_alias has empty body
> błąd: Macro %_host_alias has empty body
> błąd: Macro %_host_alias has empty body
> Co to za makro i czemu się sypie?

Zerknąłem na to makro... i faktycznie jest puste. Ale ja nie mam pojęcia
co tam miałoby być... Prośba do zorientowanych - poprawcie to. Niby
kosmetyka, ale niepokojąca. Szczególnie w kontekście domysłów co tam
jeszcze może być w tych makrach pop....e  ;)
-----------------------------

Ale (dla mnie) ważniejsza jest inna sprawa. Pojawiło się jajko 2.4.7 .
Fajnie. Paczek gotowych nie mogę wykorzystać ze względu na moją kartę
muzyczną (Vortex - temat na oddzielne dochodzenie). Dlatego sięgnąłem po
kernel-source-2.4.7.i586.rpm.

Jakież było moje zdziwienie kiedy "make menuconfig" zamiast normalnych
pozycji w tabelce ujrzalem tylko 2 (slownie: dwie):

---
Load an Alternate Configuration File
Save Configuration to an Alternate File

make xconfig wcale natomiast nie rusza. Wprawdzie da się make config
zrobić (lub ręcznie....) ale to przecież nie o to chodzi...

Żeby nie było... 2.4.5 w tych samych warunkach śmiga ja głupie...
I kernel-headers tez mam.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"