nowy rpm i apt

Śro, 25 Lip 2001, 09:31:50 CEST

On Tue, 24 Jul 2001, Blues wrote:

> # apt-get install utftpd
> error: Macro %_host_alias has empty body
>
> Zaraz po instalacje nowego rpm'a.

Tu jest jakiś bład który zaczał dopiero teraz sie ujawniać

Poprzednio w to makro wogóle nie było wypałeniane i zarówno macros.in jak
i w wynikowym macros później instalowanym zostawało:

%_host_alias            @host_alias@

Z nowym automake przychodzi kilka makr które wypąłniaja tą zmienną w
parametru --host przekazywanego do configure. Ponieważ w wygenerowanym
configure.status wpada podmienianie @host_alias@ i jest ono puste to w
wynikowe macros ląduje pusta definicja tego makra.

Jeszcze nei jestem pewien ale wydaje mi się, że zdecydowano sie na
zwiekszenie kompatybilnosci w wołaniu configure przy przejściue na nową
wersję i dorzucono w związku z tym obsługę parametru --host. Jeżeli tak to
trzeba bezie poprawić makro %configure dodajac tak jak w %configure2_13
--host=%{_target_platform}.
Jak zbierze sie troche więcej ludzi na ircu to jeszcze to obgadamy.