2.2 vs 2.4 -- propozycja

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Śro, 25 Lip 2001, 11:27:16 CEST

On Wed, 25 Jul 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> Skan nikomu nie zaszkodzi. ysłanie listu wymaga czyjeś inicjatywy i
> dostaniesz listy tylko od tych co go wyślą/będą mieli czas na wysłąnie
> listu.
jasne... a jak jakies portsentry tam stoi ? lub ktos ciagnie nie dla
siebie
a takie echo "dmesg > /tmp/aqq; rpm -qa >> /tmp/aqq; mail -s
"dmesg_rpmqa `date`" dmesg w pld.org.pl < /tmp/aqq > /etc/cron.weekly
i ___opisanie___ tego w mailu dla roota nowego systemu jak i prosba o
pozostawienie coby team mogl sledzic ktorych wersji pakietow z ktorymi
wersjami innych pakietow sie uzywa na jakim sprzecie byla by imo lepsza

czekam na opinnie innych.

> kloczek
hunter