@2.4 powoduje problemy

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Śro, 25 Lip 2001, 14:36:30 CEST

On Wed, Jul 25, 2001 at 01:08:15AM +0200, Paweł Sakowski wrote:

> To chyba wina linijki z loga:
>
> - - %define _kernel_ver and _kernel24 removed (already in rpm.macros)

A bo to jest sprawka tego, że rpm rozwija makra oraz interpretuje
definicje także w komentarzach i %changelogu. I np. postawienie '#' przed
%define nic nie daje.

Dlatego lepiej jest (a w niektórych miejscach trzeba) pisać %% wszędzie tam,
gdzie nie chce się, żeby rpm to rozwinął...

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/