2.2 vs 2.4 -- propozycja

Śro, 25 Lip 2001, 16:23:22 CEST

On Wed, 25 Jul 2001, Blues wrote:

> Tomek - zrozum to:
> - wyrobi nam to zla opinie. Nie wazne jaka jest rzeczywistosc, ale jaka
> jest ogolna opinia o skanach

Nie zamierzam kryć że będę skanował. Co więcej wcześniej zamierzam gdzie
sie da ogłosić że beę to robił, co bedę robił i w jakim celu to bendę
robił. Przy działaniu z podniesiona przyłbicą wątpię żeby ktokolwiek miał
pretensje do tego. Ważna jest to żeby dobrze poinformować o tym.
Jezeli źle to przygotować to jasne jest obróci sie to przeciwko. Jeżeli
przygotować to z głową to jeszcze na tym zyskamy.

> - ankieta ma ta przewage nad skanem, ze mozna dostac jeszcze informacje na
> jak wykorzystywanym systemie, przy jakich load'ach sa jakie jajka.

Kiedy te informacje mi są kompletnie nie potzrebne :)
Chcę mieć wyłacznie próbki dwuwartościowe. Reszta w kwestii zmiany
podejścia do kernela 2.4 to czysty szum.

> I jest
> dobrowolna. Ja tez bym sie troche skrzywil, gdybym zobaczyl, ze przy
> pobieraniu pakietow apt'em mnie ktos skanuje (gdybym tego nie przeczytal
> tutaj wczesniej.

To powtórzę jeszcze raz tym razem osobiście Tobie że nie zamierzam nikogo
skanować przy pobieraniu pakietów. Zamierzam wykorzystać informacje o tym
z jakich jednostek w powiedzmy ostanim miesiącu były aptem pobierane
pakiety. W miedzyczasie mogę zatrrejestrować te hosty które pobrały kernel
2.4 i tylko juz te jednostki po tygodniu czy dwuch jeszcze raz sprawdzić.
Nic więcej.