sponsor?

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 26 Lip 2001, 11:23:46 CEST

On Thu, Jul 26, 2001 at 10:35:31AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Ja jestem ciekaw tylko co ten RM miałby robić ? :)
> Ale tak konkretnie.

Decydować które pakiety mają iść do brancha, później jakie poprawki
mają tam wpadać (tu już nie może być "wolna amerykanka").
Od biedy może być kilku RM, byle jednym z nich nie był kloczek (muszą
się oni umieć dogadać).
RM musi być odporny psychicznie, gotowy na kompromisy, ale umiejący
się sprzeciwić każdej "rewolucyjnej" zmianie w tym branchu, nawet jeśli
miałaby duże poparcie.
No i nie może mieć ciągot do "nowych numerków". Tak już jest że release
musi być trechę "do tyłu", nawet jeśli jakiś "ważny" feature nie będzie
działał. Nie da się wypuścić dystrybucji idealnej --- zawsze czegoś
będzie brakować. Ale mimo to oficjalny release jest potrzebny.
Po prostu na HEAD każdy robi co chce (w uproszczeniu) i to jest ok, ale
dla release to nie przejdzie (albo będziemy mieli bubel).

Pozdrowienia,
        Jacek