2.2 vs 2.4 -- propozycja

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 25 Lip 2001, 16:31:56 CEST

On Wed, 25 Jul 2001, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jeżeli myślisz, że zstąpi z niebios jakiś mąż opatrzności i pousuwa
> jeszcze te niedociągnięcia które są lub jego zstąpienie samo spowoduje
> samo z siebie usuniecie takowych to pora chyab już przestać błądzić w
> obłokach.

Dlaczego do mnie to???

Prawda jest taka, że nie jestem pewien czy jestem odpowiednią osobą na
release-manager'a (a kusi mnie...).
Pytanie:
- Czy jest maszyna na builder? Bez tego nie ma jak ruszyc.
- CZy ktokolwiek inny wyrazal taka chec?
- jak to widzisz praktycznie? Tworzenie branch'y PLD-1.0 na kazdym
pakiecie? Chyba tak...
- czy w cvs'ie nie zabraknie miejsca?
- to samo na ftp'ie - nie zabraknie miejsca? Choc tutaj akurat moglbym
chyba zaoferowac miejsce na korwecie...

Organizacyjnie - o by wygladalo w ten sposob, ze aktualny HEAD musialby
byc (za jakis czas) przemianowany na CURRENT, a reszta to PLD-1.0.

Co ty na to?

P.S.: oj, masz chyba dzisiaj marny humor :) Nie przejmuj, sie - ja tez..
pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...