2.2 vs 2.4 -- propozycja

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Śro, 25 Lip 2001, 17:33:05 CEST

On Wed, 25 Jul 2001, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Wed, 25 Jul 2001, Krzysztof Drewicz wrote:
> [..]
>
> Nie chcę mieć wyniki testu w możliwei któtkim czasie. Metoda która
> zaproponiowałem ma tą przewagę, że daje konkretne dane w zgóry określonym
> czasie. Metoda ankiety dobrowolnej nie dość że nie ma tej cechy to
czemu skan przeciez jest on obarczony bledem...
[ciach o skaningu]
ok skanuj z wlasnego ip=> mysle ze to dobry pomysl. jak admini / p.c.o.l
etc sie na pld-team nie beda obrazac to ok ale jak to [skaning] ma miec
wplyw na opinnie o pld to veto
> kloczek
hunter