dam buildera

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 25 Lip 2001, 20:02:39 CEST

On Wed, 25 Jul 2001, Blues wrote:

> Czy ta maszyna jest osiagalna?

Maszyna jest osiagalna. Gorzej z moim czasem na zainstalowanie
wszystkiego, bo te cholerne burze popalily mi juz troche sprzetu
i ciiagle latam latac co sie da zeby siec dzialala. A ze siec jest 300km
ode mnie w tej chwili, wiec wiekszasc czasu spedzam w pociagach....

> Bo jezeli tak to proponuje zrobienie z niej builder na branch PLD-1.0
> Po prostu nie widze chetnych na release-manager'a i chyba sie sam za to
> wezme...

Bardzo chetnie, ale moze byc po niedzieli?

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-