sponsor?

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Śro, 25 Lip 2001, 22:46:26 CEST

środa, 25. lipiec. Mariusz Mazur pisze:

> Jest tu wogole ktos od finansow?
poniewaz nie ma (afaik nie mamy osobowosci prawnej) to zrobmy
tak: ja poprawie i bede do upartego wymienial to kiedy ktos
zlikwiduje i na moje konto prosze wplacac datki za to
poswiecenie. ;-)

nie pisze tego z pazernosci, tylko zeby zobrazowac, ze wlasnie z
braku dopelnionych formalnosci -- nie widze szans realizacji --
firmy nie maja z kim podpisac umowy na tego typu usluge.

zreszta co to za gwarancja? modul do dystrybucyjnego kernela, czy
poprawka zrodel, zeby nikt nie mogl sobie zmienic tegoz? bo jesli
zliczana bedzie tylko pierwsza wizyta, to chyba juz lepiej jakis
link pornograficzny, ktory hity nalicza zamiescic ;-) jak psuc
sobie prase, to z klasa :>

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}