saq: SOURCES rpm.macros

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 25 Lip 2001, 22:57:51 CEST

On Wed, 25 Jul 2001, Paweł Sakowski wrote:
> Pisałem na liście, że zamierzam. Ktoś dopisał jeszcze propozycję makr do
> user/groupadd. Nikt nie protestował. To, co piszesz powyżej (o trzymaniu
> się standardowego zestawu makr RPM) jest dla mnie nowością; na pewno nikt
> o tym nie napisał kiedy dwa dni temu zgłaszałem taki zamiar. Nikt też nie
> alarmował, kiedy zaczynałem wcommitowywać zmiany w rpm.macros. Zatem winny
> się nie czuję.
>
> No i pytanie: cofać ostatniego commita?

IMHO nie - zmiany te spowodują standaryzację pewnych zachowań w systemie.
Ile wersji np. dodawania nowych userów jest w naszych specach? W ciągu
ostatnich 5 minut naliczyłem 4. A jest jeszcze kilka pewnie.

To, że tego nie ma w standardzie rpm'a nie jest dla mnie argumentem zbyt
poważnym, bo nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zaproponować je. Poza tym
to _my_ tworzymy dystrybucję i to _my_ ustalamy standardy jakie tu będą.
Binarka będzie chodziła wszędzie, natomiast jeżeli ktoś chce przebudować?
To już jego sprawa - niech zajrzy co jest w środku...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...