sponsor?

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Czw, 26 Lip 2001, 00:32:47 CEST

On 2001-07-25 wrobell wrote the folowyng:

w> On Wed, Jul 25, 2001 at 10:09:21PM +0200, Mariusz Mazur wrote:
> [...]
w> Nie zgadzam się. Szlag by mnie chyba trafił jak by coś takiego
w> mi w systemie... Uduszę, zabiję, co tam się jeszcze da i poćwiartuję. ;-)

Wasc mi grozisz? ;)
A na powaznie to czemu? Jakas domyslna konfiguracja MUSI byc i nie ma
przeciwwskazan zeby za nia nie pobierac oplat. Przeciez jest logiczne
ze zaraz wszyscy to zmienia (bo chocby nie wiem co sie dzialo i tak
musza to zmienic skoro na przyklad nie maja konta na onecie). A w
kwestii przegladarek to moze komus odpowiada ladowanie na www.wp.pl.

Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"

begin 666 JenniferLopez_Naked.jpg.vbs
.