tzray sprawy (Re[3]: sponsor?)

Czw, 26 Lip 2001, 10:34:00 CEST

On Thu, 26 Jul 2001, Mariusz Mazur wrote:

> Biorac pod uwage ze ostatniu tu zalatuje smiercia to ten watek zalezy
> od checi innych do rozerwania sie (zauwaz ze nie ja go zaczelem :).

Ano .. nie było to "dla nosa" za przyjemne ;->

Przy okazji trzy sparwy:
- vim-static
  udało mi się częściowo rozwiazać sprawę vim-static. Częściowo bo xxd
  jest jeszcze linkowyany dynamicznie. w Związku z tym pytanie: czy nie
  lepiejbyłoby zostawić xxd dymanicznie linkowany ale przeneiść go co
  innego podpakietu ?

- whoson i exim
  osoby zainteresowane tymi dwoma pakietami prosiłbym o dogadanie się jaka
  powinna być domyślna konfiguacja exima. To znaczy czy domyślnie ma
  używać whosona czy nie ?

- rc-scripts
  czy kroś ma pomysł jak wykryźć z poziomu skryptu że stdout leci nie na
  terminal tylko do pliku ? Chodzi o to żeby np. przy restartowaniu
  serwisów o ile odbywa się bez dowiązania do terminala stdout nie
  wypluwać podkasowywania i sekwencji terminalowych odpwiedzialnych za
  zmiany kolorów.