sponsor?

Daniel 'bonkey' Bauke bonkey w pld.org.pl
Czw, 26 Lip 2001, 10:43:35 CEST

czwartek, 26. lipiec. Mariusz Mazur pisze:

> Jesli ktos juz jakies dyski dostarczyl to masz racje, w przeciwnym
> wypadku chetnie bym zobaczyl jakies zakupione z takiej reklamy
ale tu chodzi o stowarzyszenie. rok temu byly juz pomysly tego
typu, lacznie z uruchomieniem firmy lub fundacji -- spalilo na
panewce z powodow w/w. do sponsoringu, jak pisalem w poprzednim
liscie, tez wydaje mi sie -- za dluga droga prowadzi. na razie,
wydaje mi sie, ze bedzie jak bylo, dyski z czasem gdzies sie same
znajda. tutaj chyba tak ze wszystkim i -- zeby nie bylo -- nie
krytykuje, stwierdzam fakty, a nawet dostrzegam zalety :-)

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}