geninitrd/insmod ma problemy z przekazywaniem parametrów

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 26 Lip 2001, 14:31:26 CEST

On Thu, 26 Jul 2001, Michal Kochanowicz wrote:
> Chcesz przez to powiedzieć że puszczenie tego na 66MHz jest powyżej
> specyfikacji czipsetu? Na 2.2.x używałem przez jakiś czas patcha na to i
> nie miałem problemów.
Pozatym przydaje sie do starych komputerow, np. 486 ;)
Domyslnie ustawia mi 50MHz, a tam jest tylko 33MHz.
Plyty 586 tez nie zawsze na PCI mialy 33MHz.
Fakt, faktem ze przy modularnym kernelu parametr:
idebus=xxMHz nie jest przekazywany.
pzdr
Stacho Pal