kernel-2.4.7-2 i %{_kernel_ver}

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Czw, 26 Lip 2001, 17:31:21 CEST

On Thu, Jul 26, 2001 at 04:21:44PM +0200, Jan Rekorajski wrote:

> AFAIR za 2.x.x (bez dodatków) była jakaś głębsza myśl. Tylko nie
> pamiętam jaka.

Może taka że coś sobie z tym nie radzi (kiedyś alsa miała z tym
problem)?
Od czasu jak AC i AA dodają do swych łatek poprawki na EXTRAVERSION
większość zanych mi aplikacji radzi sobie z tym doskonale.
Jestem za ustawianiem przez nas EXTRAVERSION aby można było łatwo
zidentyfikować jaki kernel ma się uruchomiony (uname -r) i aby bez
kombinacji można było mieć dwa jądra (np 2.4.7-3 i 2.4.7-4 <<sytuacja
przy upgrade>>).
I co Ty na to ?

Pozdrawiam
PS: to nie jest argument ale w Debianie jądra dają uname -r tak:
2.4.5-686
PS2: O widze że musze upgradnąć jądro na tym Debianie :-)
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/