sponsor? - Lilo

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Czw, 26 Lip 2001, 18:09:00 CEST

Witam!

> Lepiej. mozna zrobic lilo graficzne [ tak jak w Red Hat] z obrazkiem hmm Pamelki
> i URLem :]

Lilo jest graficzne i mam je u siebie, spec też jest gotowy, czeka tylko
na finalne źródła (moje jest zrobione z bety, poprzez przepakowanie źródeł
do katalogu o właściwej nazwie i działa bez zarzutu). A jako obrazek
dopięte jest logo PLD (bocian) i ze względu na toczącą się dyskusję
prosiłbym o nie posądzanie mnie o jakąś zoofilię :P

                 Pozdrawiam
                     Artur

Powodz w Polsce: Raport specjalny
http://wiadomosci.interia.pl/news?inf=117850