vim cd.

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Czw, 26 Lip 2001, 11:29:24 CEST

Dnia 26 lip o godzinie 10:34:00 +0200, Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Ano .. nie było to "dla nosa" za przyjemne ;->
>
> Przy okazji trzy sparwy:
> - vim-static
>   udało mi się częściowo rozwiazać sprawę vim-static. Częściowo bo xxd
>   jest jeszcze linkowyany dynamicznie. w Związku z tym pytanie: czy nie
>   lepiejbyłoby zostawić xxd dymanicznie linkowany ale przeneiść go co
>   innego podpakietu ?

xxd statyczny nie jest chyba nikomu do niczego potrzebny.

Jeszcze jeden problem ze -static. Otóż zepsuta jest opcja "--without
static". I tak tworzony jest pakiet vim-static, tyle, że zawierający
właściwego vima (dynamicznie zlinkowanego). A pakiet vim zawiera wtedy
tylko link /usr/bin/vim -> /bin/vi

IMHO /bin/vi powinien byc dostarczany tylko przez vim-static, a normalny
pakiet vim powinien zawierać tylko /usr/bin/vim.

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --