gettext, locale i php

hocus hocus w dronet.gliwice.pl
Pią, 27 Lip 2001, 11:17:00 CEST

Witam!

Jak to jest z tymi "lokalami", a konkretnie - jakie są właściwe ciągi znaków
potrzebne do ustawienia locale.
W squirrelmailu większość języków jest zdefiniowana dwoma literkami - pl,
de, nl itp. Ale to nie chce działać dobrze z gettextowym modułem do PHP.
Dopiero po zmianie w i18n.php, by squirrel ustawiał locale na pl_PL zaczęło
ładnie działać. Tylko tu jest moje pytanie: skoro autorzy wiewióry zrobili
tak a nie inaczej, to zapewne mieli jakiś ku temu powód. Czy w takim razie
to w systemie jest coś niewłaściwie skonfigurowane, że ustawienie locale na
"pl" nie skutkuje, czy to jest błąd squirrela?

Pozdrawiam
Hocus