sponsor?

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Pią, 27 Lip 2001, 20:35:16 CEST

On Wed, 25 Jul 2001, Paweł Wilk wrote:

> Maciek, nie cieszmy sie przedwczesnie. Wciaz otwarta jest sprawa, co
> zrobic zeby tego modulu nie dalo sie usunac (pomijajac sytuacje, ze
> administrator jest sympatykiem nagiej Pameli).. ;]

Sezon ogorkowy na pld-devel-* ?
Mnie sie wydaje ze PLD powinno zarabiac jakoscia,
a nie jakimis glupotami :/ Tak samo moze napiszemy
klikawke, ktora bedzie w tle "robic odslony" jakiejs stronki? :/

To bez sensu. Wszelkie takie promysly powinny znalezc sie na /dev/drzewo.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-