kernel 2.4

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 28 Lip 2001, 02:02:44 CEST

Miałem problem z 2.4

Po kompilacji był kłopot z modułami. Mianowicie w standardowym configu
Unix domain sockets (lub CONFIG_UNIX jak kto woli) jest ustawione na M.
Efektem tego jest to, że przy restarcie systemu dostaje równiutki rządek
komunikatów o niemożności dokonania modprobe net-pf-1

Dokładnie identyczna konfiguracja, ale CONFIG_UNIX ustawiony na stałe daje
już poprawny efekt (no... prawie - nie chciał się zrobić moduł do Tekram
dc395, ale to mogła być moja wina).

Dodatkowo jak zwykle należało zmienić ręcznie uprawnienia do pliku:
/usr/src/linux-2.4.7/drivers/net/hamradio/soundmodem/gentbl
Brakuje mu po prostu +x
Ja wiem, że można zrobić make mrproper, ale to chyba nie o to chodzi.

P.S.: jak na razie wygląda na to, że obsługa VM jest faktycznie
poprawiona. Nie zmienia to jednak mojej opinii, że na 2.4 powinniśmy
przejść, gdy się pojawi już 2.5 i eksperymentatorzy się na tamtą linię
przeniosą... ;) Teraz 2.4 IMvHO jest świetną propozycją na desktop'a, ale
jeszcze nie na server (chociaż brakuje mu tyci-tyci, żeby mnie przekonać).

pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...