apt

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Sob, 28 Lip 2001, 10:45:05 CEST

krzysiekt18 w poczta.fm writes:

> [...]

Chyba trochę przesadzacie, Z aptem nie ma większych problemów,
a że czasem się trafi kwiatek jak martiemu, to już trzeba indywidualnie
rozwiązać...

> Tez jestem za tym aby napisac jakis dokument ...
> Moze klakierQ sie postara :)))

Zapraszam do rozbudowywania krótkiej notki o apcie
jaką tu dałem dawno temu:
http://team.pld.org.pl/~klakier/doc/pld-admin-manual/en/index.html#c42b2b2c10b2
Źródła znajdują się w cvs://PLD_doc/doc/pld-admin-manual/en/pld-admin-manual.docb

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)