kernel 2.4

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 28 Lip 2001, 18:52:30 CEST

On Sat, 28 Jul 2001, Jacek Konieczny wrote:
> [...]

To nie jest konieczne, bo w aliasach modutils jest to "hardcoded" już

> U mnie czegoś takiego nie ma i wszystko chodzi jak należy
> (a CONFIG_UNIX=m).
> Wygląda na to, że blues ma walnięte modutils,

Impossible.
Zrobiłem testy:
- przekompilowałem modutils z cvs'u
- z ftp'a zainstalowałem..

Efekt za każdym razem jest dokładnie taki sam...

> albo modules.dep.

A też niemożliwe, bo robiłem na kilka przynajmniej sposobów depmod. Także
tak jak podane poniżej...

> A tak wogóle to w %post kernela powinno być:
> depmod -a %{version}-%{release} -F /boot/System.map-%{version}-%{release}

pozdr.  Paweł Gołaszewski
R.I.P. - rest in pieces ...