Grrr... security

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Wto, 31 Lip 2001, 21:32:35 CEST

On Tue, 31 Jul 2001, Jan Rekorajski wrote:

> Czułem że tak będzie :(

> Nie podoba mu się go+w (gdziekolwiek po drodze - u ciebie .).
> ldd nie działa bo luser nie ma prawa uruchamiać /lib/ld-* (chodzi o to
> żeby nie mógł obejść fs zamontowanego noexec)

> No chyba jednak trzeba będzie dać TPE=n ...
khm ldd moznaby i tak blokowac.. to nie powinno produkowac
problemow..ewentualnie jakas grupa ma permited..
(nie wheel)
imvho co do go+w khm to troche sensu ma co prawda nieco paranoi tez ma ale
troche paranoi to zdrowe calkiem

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,