jeszcze troszkę o auth w apache

Piotr Meyer piotrm w webcorp.pl
Wto, 31 Lip 2001, 23:42:05 CEST

Miałem zainstalowany moduł auth_db oraz wpisy w .htaccess w stylu:

AuthDBUserFile /path/passwd.db
AuthDBGroupFile /path/groups.db

Niestety, zawsze dostawałem error 500 z następującym komentarzem w logach:

[Tue Jul 31 23:28:57 2001] [crit] [client 195.117.45.98] configuration
error:  couldn't check access.  No groups file?: /2/

Po wypróbowaniu x róznych możliwości zacząłem grzebać w kodzie. I nic
nie znalazłem, oprócz komend AuthGroupFile i AuthUserFile w pliku
mod_auth_db.c . Wiedziony kobiecą intuicją zainstalowałem sobie
mod_auth i zadziałało....

Nie wiem jaka jest natura powiązań mod_auth i mod_auth_db, postaram
się, na miarę swoich możliwości, poczytać kod - ale nie wiem, czy
coś osiągnę. Może by tak roboczo dać w Requires mod_auth_db mod_auth?

Pozdrawiam,
--
Piotr 'aniou' Meyer
ANIOU: Artificial Networked Infiltration and Observation Unit