iptables, mplayer

Wto, 31 Lip 2001, 23:58:38 CEST

Filip Kaliński <fk181140 w students.mimuw.edu.pl> writes:

> Mplayer współpracuje z ffmpeg tak, że ma go wkompilowanego na
> stałe czyli nie są potrzebne żadne zależności od kodeków. Sprawuje się
> on z resztą bardzo ładnie, można spokojne wyrzucić te zalezności i:
> - z /etc/mplayer/codecs.conf wyrzucić sekcje dotyczące
>   zewnętrzynych dll-i
NIE. Żadnych takich. ffmpeg jest opcjonalne i nic nie trzeba wyrzucać.

>   (zresztą, żeby użyć ffmpega trzeba wykomentować/wyrzucić wpisy
>   divx-owych dll-i lub przenieść jego sekcję wyżej bo mplayer uznaje
>   tylko pierwsze wpisy z danym "fourcc")
mplayer -vc ffdivx (polecam dokumentacje do mplayera)

> - do "post" avi-codecs wpisać dodanie wywalonych wpisów z codecs.conf
>   jeżeli jest zainstalowany mplayer
Hmm to by było dobre ale owe wpisy staną się nieaktualne z czasem, a i
z usuwaniem tego przy odinstalowywani avi-codec będą problemy.

> A tak przy okazji to zainstalowałem sobie kernel-2.4.7-3.i686 i nie
> do końca działa alsa (ver 0.5.11, oczywiście po zrekompilowaniu jej),
> to znaczy działa,
Mi alsa 0.5 wywala kernele 2.4 dlatego używam alsy z cvsu (0.9).

--
 Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl/