zagrodzki: SOURCES kernel-i386-BOOT.config kernel-i386.config kernel-i386-smp.config kernel-i586.config kernel-i586-smp.config kernel-i686.config kernel-i686-smp.config

Pią, 1 Cze 2001, 10:01:42 CEST

On Fri, 1 Jun 2001, Jacek Konieczny wrote:

> Protestuję!!!!
>
> Ja muszę też muszę mieć seiral console, a nie mam zamiaru zawsze samemu
> przekompilowywać kernela. Niech moduły do kart wieloportowych będą sobie
> w modułach, ale podstawowy serial musi być w kernelu i już!.

Tyle, że serial.o jest też używany przez wiele kart wieloportowych.

> Przynajmniej takie jest moje zdanie. Nie postawię przecież trzech
> monitorów na serwerowni i nie będę tam jeździł, żeby zrobić "telinit 1".

Dobra ale czy rozwiazsnie typu jeden kernel z wkompilowanym serialem ale
bez FB i drugi bez seriala wkompilowanego i z FB nie satysfakcjonowałoby
Cie ?