Kwesita hostname

Sebastian Zagrodzki s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
Pią, 1 Cze 2001, 15:52:03 CEST

On Fri, Jun 01, 2001 at 03:32:18PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> i to samo przy zakomentowanbym search:
uwaga:
1. "search" jest wzajemnie się wykluczający z "domain". Jeśli masz wpisane
oba do pliku resolv.conf, to "search" nadpisuje to co masz w domain.
2. sprawdź co się stanie, jeśli wpiszesz do resolv.conf:
domain dupa.com
(nie dodając żadnego search) a potem wykonasz:
hostname -f

> .. co jest oczywiście błędne bo każdy search powinien być w osobnej linni.
nie jest błędne. Nie kłóć się :) man resolv.conf

tutaj oczywiście mówiąc "samo" miałem na myśli - nie wpisując żadnego
nameservera. Może nie było to wystarczająco jasno powiedziane.

> # man domainname
HOSTNAME(1)         Linux Programmer's Manual         HOSTNAME(1)

NAME
       hostname - show or set the system's host name
       domainname - show or set the system's NIS/YP domain name
       dnsdomainname - show the system's DNS domain name

ja mówię o dnsdomainname a nie "domainname".

--
Sebastian Zagrodzki			s.zagrodzki w mimuw.edu.pl
UIN 1770835				http://sokrates.mimuw.edu.pl/~zagrodzki

A co mnie obchodzi, co pomyślą inni...