Kilka spraw...

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Wto, 5 Cze 2001, 19:33:23 CEST

On Tue, 5 Jun 2001, Michał Kuratczyk wrote:

> Ja też. Miałem FreeBSD obok Linux 2.4.coś i wszystko było cacuś dopóki
> czegoś nie zapisałem. Przy zapisywaniu znikały wszystkie pliki z
> katalogu, w którym się zapisywany plik znajdował. Z resztą po tym
> "zapisanym" też śladu nie było.

A ja kopiowalem za pomoca tego zapisu 20GB z partycji solarisowej
i to jeszcze z padnietego dysku (sypal bledami) i duza wiekszosc danych
udalo sie uratowac wlasnie dzieki temu....

Poza tym zapis wlaczany jest dopiero jak sie poda opcje ufstype=sun|bsd itp.
standardowo montowany jest readonly. Chodzi tylko (jak zwykle) o likwidacje
kolejnej potrzeby kompilowania kernela.....
Przy okazji, testowal ktos zapis na partycji NTFS'owej pod Linuxem?

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-