zagrodzki: SOURCES kernel-i386-BOOT.config kernel-i386.config kernel-i386-smp.config kernel-i586.config kernel-i586-smp.config kernel-i686.config kernel-i686-smp.config

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Pią, 1 Cze 2001, 19:02:31 CEST

[piątek, 01 czerwiec 2001], Marcin Bohosiewicz napisał(a):

> Mnie satysfakcjonuje. Czy Jacka i Sebastiana... niech sie sami wypowiedza...

A mnie się to już przestaje podobać, bo dla 2.4 będziemy mieli:

kernel
kernel-lids
kernel-smp
kernel-smp-lids