zagrodzki: SOURCES kernel-i386-BOOT.config kernel-i386.config kernel-i386-smp.config kernel-i586.config kernel-i586-smp.config kernel-i686.config kernel-i686-smp.config

Pią, 1 Cze 2001, 19:36:36 CEST

On Fri, 1 Jun 2001, Jan Rekorajski wrote:

> A mnie się to już przestaje podobać, bo dla 2.4 będziemy mieli:
>
> kernel
> kernel-lids
> kernel-smp
> kernel-smp-lids
> kernel-fb
> kernel-fb-lids
> kernel-fb-smp
> kernel-fb-smp-lids
> kernel-BOOT
>
> Co jest IMNSHO przegięciem.

Tu jedno małe ale otóż na dobrą sprawę modoły mamy już tylko dwuch
rodzajów: up i smp. I nie powinno być problemów z używniem modułów
kompilowanych z FB w pozostałych p[rzypadkach (? .. czyba że lids ?).