błędy php*-4.0.5-1

Przemek Piotrowski przemek.piotrowski w nic.com.pl
Pią, 1 Cze 2001, 21:52:16 CEST

dobry wieczór

php-4.0.5-0.5:

> httpd: error while loading shared libraries:
> /usr/lib/php/extensions/no-debug-non-zts-20001222/xml.so: undefined
> symbol: php_XML_ParserCreate
>
> przebudowanie pakietu daje identyczny błąd

php-4.0.5-1 ma to samo

wkompilowałem xmla statycznie, problem zniknął

konieczne było także skompilowanie php z jego własną bibliotekę
regexpów
przy standardowych ustawieniach (= system) problematyczne (czytaj:
zwykle się sypie, ale cholera nie zawsze) jest mieszanie xmla i
wyrażeń regularnych -- funkcje ereg* nie zwracają niczego
(przypuszczam, że gryzły się biblioteki, ale nigdzie nie znalazłem
cienia komunikatu o błędach)

przem.

--
PKO  BP  zaoferował swoim klientom możliwość otrzymywania informacji o zmianie
salda  na  rachunku  za  pośrednictwem  Internetu  (dotychczas  taką możliwość