zagrodzki: SOURCES kernel-i386-BOOT.config kernel-i386.config kernel-i386-smp.config kernel-i586.config kernel-i586-smp.config kernel-i686.config kernel-i686-smp.config

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Sob, 2 Cze 2001, 15:17:15 CEST

[sobota, 02 czerwiec 2001], Blues napisał(a):

> Widzisz - nie masz servera i to jest problem.
> Jakbyś miał ich z ~10 to byś robił wszystko, żeby nie siedzieć i nie
> kompilować tylu kerneli...

Wyobraź sobie że ja mam te ~10 serwerów i z Gotarem sie zgadzam.

Janek