uwagi na temat httpd.conf (i nie tylko)

Przemek Piotrowski przemek.piotrowski w nic.com.pl
Sob, 2 Cze 2001, 23:47:54 CEST

'bry wieczór

> Tyle że to będzie działało wyłącznie na użytkowników dodawanych już po
> zainstalowaniu tych pakietów więc IMO nie ma to sensu.

serwer http zwykle instaluje się stosunkowo wcześnie...

prawdopodobnie w praniu wyjdzie które pakiety powinno to objąć, przy
apaczu brakuje mi tego bardzo wyraźnie (prócz public_html dochodzi na
przykład jeszcze kwestia cgi-binów i praw do nich)

przem.

--
Szczegóły najnowszego planu podziału spółki Optimus SA.
                          http://krolestwo.pl/artykul/pokaz/20010602000300290