Testowanie spójności dystrybucji za pomocą poldka

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Nie, 3 Cze 2001, 01:51:36 CEST

Cześć,

Leży sobie na ftepie pakiet o nazwie 'poldek'
Mało kto go zna: jest to dzieło Pawła Gajdy, w skrócie:
coś jak apt tylko mniej rozbudowany.

Używa się baaardzo prosto i jest do niego bardzo łopatologiczny
'man poldek'

Status ma beta, ale działa, ja na razie nie powierzałem
mu całej bazy, jedynie proste upgrady, całkiem zgrabnie szły.

Natomiast osoby zajmujące się kompletowaniem pakietów na ftp zachęcam
do użycia opcji weryfikacji:

poldek -V -s katalog/RPMS

Można tym w łatwy sposób wyłapać braki.

U mnie dla 1500 pakietów proces ten trwa 20s na zupełnie przeciętnej
maszynie.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)